A Simple Key For بیماری زونا در بارداری Unveiled

Wiki Article

«داعش خراسان» چه کسانی هستند و چرا به سالن کنسرت مسکو حمله کردند؟

لیستی از مراقبت‌های مهم و حیاتی

○ از دست دادن شنوایی یا درد شدید در یک گوش، سرگیجه یا از دست دادن حس چشایی در زبان که می‌تواند از علائم سندرم رمزی هانت باشد و همچنین نیاز به درمان فوری دارد.

در مراحل بعدی زندگی و با افزایش سن، ابتلا به زونا محتمل می‌شود زیرا سیستم ایمنی بدن شما به دلیل سن یا سایر شرایط پزشکی شروع به افت می‌کند و ویروس می‌تواند دوباره در بدن فعال و سپس ظاهر شود یا به عنوان چیزی به نام زونا نمود پیدا کند.

اگر سوالی درباره این بیماری دارید، درانتهای همین صفحه و در قسمت نظرات بنویسید تا پزشک پاسخ دهد. 

○ التهاب مغز یا نخاع، مانند آنسفالیت یا مننژیت. این عوارض جدی و تهدید کننده زندگی هستند.

او گفت: «همه همکاران حقوق بشری من مدام به ما می‌گویند که تشریفات اداری زیادی در کار است.

زایمان چیست؟ آشنایی با مراحل زایمان، مشکلات و مراقبت‌های دوران بارداری

× صفحه اصلی داروهای ژنریک تک نسخه ای مشاوره دارویی مناقصات سازمان ها اخبار دارویی درباره ما مقالات درخواست بیماری زونا در خانم ها همکاری ☰

پوتین: روسیه به ناتو حمله نخواهد کرد اما جنگنده‌های اف۱۶ را هرکجا که باشند سرنگون می‌کند

در حالت کلی درمان قطعی برای بیماری زونا وجود ندارد، اما پزشک با توجه به وضعیت بیمار و تشخیص خود روش‌هایی برای کاهش علائم و دوره عفونت برای بیمار تجویز می‌کند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنم.

● زونا یک عفونت ویروسی است که باعث ایجاد بثورات پوستی دردناک می‌شود. این بثورات بسته به رنگ پوست می‌توانند قرمز، صورتی تیره، قهوه‌ای تیره یا ارغوانی به باشند و معمولاً در یک طرف بدن ایجاد می‌شوند.

گزارش‌هایی حاکی از غرق شدن برخی اهالی غزه هنگام تلاش برای از آب گرفتن محموله‌های کمک است - ویدیوی خبرگزاری رویترز لحظه انداختن این بسته‌های کمکی را نشان می‌دهد

● زونا مسری نیست. اما ویروس واریسلا زوستر که باعث آن می‌شود می‌تواند به فرد دیگری که آبله مرغان نداشته است سرایت کند و آنها ممکن است به آبله مرغان مبتلا شوند.

Report this wiki page